Klacht melden
Wij blijven graag op de hoogte van uw ervaringen in onze praktijk.
In de wachtkamer is er een ideeënbusje, en in het kader van de praktijkaccreditatie houden we geregeld enquêtes over hoe u de praktijk in zijn diverse facetten ervaart.
Complimenten
Als er zaken zijn die u in positieve zin opvallen, vinden wij het natuurlijk leuk om dit terug te horen.
U kunt hiervoor het onderstaande formulier invullen.
Geeft u in uw bericht ook aan of u hierover nog contact wilt hebben met een medewerker of dat u het alleen wilt melden.
Klachten of suggesties ter verbetering
Als u niet tevreden bent, dan stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. U kunt ons dit eveneens via onderstaand formulier mailen.
Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede kunnen wij proberen om het voor u op te lossen. Geeft u dan een zo concreet mogelijke beschrijving van uw klacht. Wij nemen altijd contact met u op als u een klacht heeft. Wil Kooij is de klachten functionaris van de praktijk.
Indien u na onze behandeling van uw klacht niet tevreden bent, kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij:
Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg, Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven. Per mail: info@skge.nl of telefonisch: 088-0229100
Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl